středa 15. října 2008

BALANCER HYPERION EOS LBA10 NET


Balancér LBA10 je výkonný, všestranný a bezpečný nástroj k nabíjení baterií LiPol. Pořídil jsem si ho "z druhé ruky" při koupi nabíječky Ultramat12. Jeho používání mi trochu komplikovala nepřítomnost servisních konektorů, ale stejně mě čakalo "bastlení". Do svého Ultimata mám baterii FlightPower EVO a tá má stejně velmi málo používaný typ servisního konektoru TP. Dokáže balancovat baterie až do 6 článků proudem do 10A. Pokud konektor na straně baterie neodpovídá konektoru Vaší baterie, je možné ho upravit. Na pravé straně jsou dále dva kablíky pro připojení silových kabelů baterie, které byly vybaveny konektory G2. Ihned jsem je vyměnil za G3,5, které využívám na baterii. Na levé straně je kablík se dvěma standartními 4 mm banánky. Jejich pomocí se LBA10 připojuje obvyklý nabíječ, který musí být ovšem vybaven programem pro nabíjení akumulátorů LiPol. K nabíjení se doporučuje nabíječ Hyperion EOS 5i DP.
Návod na stažení zde
... povídání později.

Žádné komentáře: